۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۱۴

علی احمدی در گفتگو با مهر:

دوست دارم در سپاهان بمانم/ عملکرد کرانچار در لیگ برتر مناسب بود

دوست دارم در سپاهان بمانم/ عملکرد کرانچار در لیگ برتر مناسب بود

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدافع تیم سپاهان اصفهان گفت: شرایط من برای فصل آینده مشخص نیست اما با توجه به اینکه در دو سال گذشته عملکرد خوبی در تیم سپاهان داشتم، دوست دارم در این تیم اصفهانی بمانم.

محمد علی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیتش در فصل پیش‌رو اظهار داشت: هنوز شرایطم برای امسال مشخص نیست؛ دوست دارم برای تیم سپاهان بازی کنم و با این تیم قهرمان لیگ شوم زیرا سپاهان یک تیم حرفه‌ای بوده چندین سال نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا به شمار می‌رفته است.

وی افزود: از چند تیم دیگر پیشنهاد داشتم اما خودم علاقه دارم در سپاهان بمانم و با کرانچار کار کنم بنابراین اگر باشگاه مرا بخواهد، می‌مانم در غیر این صورت برای تیم آرزوی موفقیت کرده و به تیم دیگری می‌روم.

مدافع سپاهان درباره ماندگاری کرانچار در سپاهان بیان داشت: کرانچار مقصر نتایج سال پیش نبود؛ تیم ما سال گذشته مشکلات زیادی داشت  و بازیکنان زیادی را از دست دادیم و یا تعدادی از بازیکنان مصدوم بودند، به غیر از آن امتیازات زیادی را هم در نیم فصل نخست برابر تیم‌های ضعیف از دست دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این 3 سالی که کرانچار در تیم حضور داشته، تیم حرکت مثبت و رو به رشدی داشت و توانسته 3 جام به دست آورد و خوشبختانه جوانان خوبی به فوتبال اصفهان و ایران معرفی شده بنابراین به نظرم همین بازیکنانی که کرانچار به فوتبال معرفی کرده، عملکرد خوبی است.

احمدی افزود: کرانچار نتایج خوبی گرفته و امسال با وجود مشکلات زیادی که داشتیم رتبه بدی به دست نیاوردیم و در کل او کرانچار عملکرد خوبی داشته و مشکل خاصی نبوده است.

وی درباره وضعیت مالی تیم اضافه کرد: امسال با وجود این که 3 مدیرعامل عوض شد و شرایط تیم سخت بود؛ از نظر تمرکز کاری با این تغیر و تحولات خوب کار کرده و تا آنجا توانستند به تیم کمک کردند؛‌ سپاهان همیشه تیم بوده است که در رده های اول ایران بوده است؛‌ در آسیا هم 10 سال است که نماینده ایران بوده است.

کد خبر 2295506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha